بنت الهدي كه سال سوم رشته منابع طبيعي را در دانشگاه يزد مي خواند، فاطمه سال دوم دبيرستان و احمد چهارم ابتدايي يادگارهاي شهيد قهاري هستند، شهيد قهاري كه به گفته همسرش فرزندان رانيز براي پذيرش خبر شهادتش آماده كرده بود،بطوري كه پس از شنيدن خبر پرواز پدرگفتند:« بابا بالاخره به هدفش رسيد.»